當我聽到雨聲,祂告訴我祂愛我
籍著那夕陽,祂告訴我祂愛我
籍著那海浪,祂無聲地訴說。
籍著我的呼吸,在清晨祂向我訴說。

祂告訴我祂愛我,祂願時刻與我同在
祂告訴我,當我外出時祂會跟随我
祂要以祂為我所做的勑喚醒我
祂要使我的心被征服並擁有真正的喜樂。

當我看見那十架,祂告訴我祂愛我。
祂張開的雙手,就像祂的愛一樣無盡。
籍著那刺穿的手腳,祂告訴我祂愛我
一次又一次地向我傾訴祂的愛…

He says He loves me, when I hear the rain
He says He loves me, with a sunset
He says it without words, with the sea waves
He says it in the morning with my breath

He says He loves me and that with me He wants to be
He says He searches for me when I go out
That He has done everything for calling my attention
That He wants to conquer my heart and give me joy

He says He loves me, when I see the cross
His arms extended, that huge is His Love
The wounds in his hands and feet say so
He says He loves me, over and over …

0 Comments:

Post a Comment